حال و هوای مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس در روز دوم اعتکاف

گزارشی از روز دوم اعتکاف
معتکفین حاضر در مسجد قدس دانشگاه تربیت مدرس که روز اول اعتکاف را با دعای کمیل به پایان رسانده بودند روز دوم را با تلاوت کلام الله مجید آغاز کردند تا گامی دیگر در مسیر ادراک جلال و عظمت خالق هستی بردارند . دعای عهد و دعای ندبه نیز زینت بخش برنامه های صبحگاهی معتکفین در فضایی آکنده از معنویت بود. از دیگر نکات قابل توجهی که در حاشیه مراسم اعتکاف جلب نظر می نمود گفتگوهای صمیمانه ای بود که بین روحانیان حاضر در این محفل با معتکفین مشتاق کوی دوست صورت پذیرفت که طی آن روحانیان پاسخگوی سوالات شرعی معتکفین بودند. در عصر روز دوم نیز برنامه رفاقت با شهدا برگزار گردید که طی آن به شرح زندگی و مجاهدت شهید بزرگوار ابراهیم هادی پرداخته شد، پس از آن هم دعای سمات توسط حجت الاسلام والمسلمین پورموسوی خوانده شد و سپس معتکفین به اقامه نماز و صرف افطار پرداختند. گفتنی است در پایان شب دوم اعتکاف رجبیه، به مناسبت شب وفات حضرت زینب(س) مراسم مداحی توسط حاج امیر کاتوزیان برگزار گردید که تا پاسی از شب ادامه داشت.
این وبلاگ، متعلق به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس می باشد؛ که در کنار پوشش خبری که سایت نهاد دانشگاه انجام می دهد، به شرح اخبار و همچنین مطالب مناسبتی خواهیم پرداخت.